Marco Steenstra, Algemeen Directeur ROI financials;

Kan je vertellen wie je bent ;

Ik ben Marco Steenstra algemeen directeur en eigenaar van ROI financials. Vanaf 1995 ben ik actief geweest in de hotellerie van Curacao en Amsterdam, na een kort uitstapje in wondere wereld van de koffie, ben ik in 2002 beland in de hospitality gerelateerde financiële dienstverlening. Vanaf 2010 ben ik aandeelhouder en Algemeen Directeur bij ROI financials, sinds 2017 volledig eigenaar en in 2020 is Simon Voorbergen mijn compagnon geworden.

Kan je wat meer vertellen over ROI financials ;

Onze focus en keuze om ondernemingen in de hospitality industrie vooruit te willen helpen, is niet toevallig. Zo is de oprichter van ROI financials afkomstig uit de financiële hoek van de horecabranche. Sinds de oprichting van ROI financials, in 1992, worden er mensen aangetrokken die affiniteit hebben met, of ervaring in, de horeca- en cateringbranche. Daarnaast hebben wij veel interesse in innovatie en sterke banden met software ontwikkelaars. De combinatie van onze hospitality afkomst en onze softwarekennis zorgt ervoor dat ‘the best of both worlds’ in onze dienstverlening voor jou op synergetische wijze samenkomt.

Waarom bestaat ROI financials ;

ROI financials is ontstaan uit onvrede over het gebrek aan een financieel dienstverleners die ondernemers, met name in de horeca, bijstaan. Waarbij het voeren van een administratie een middel is om tot informatie te komen, en geen doel op zich. Ons doel is om ondernemers of managers in staat te stellen om op basis van betrouwbare financiële uitgangspunten, toekomstgerichte beslissingen te nemen.

Hoe maakt ROI financials het verschil;

ROI financials combineert verschillende disciplines; financiële administratie, proces optimalisatie en IT. Hierdoor kunnen wij een hoogwaardige financiële dienstverlening verzorgen, waarbij onze klanten zich kunnen focussen op hun passie; ondernemen. Persoonlijk vind ik dat wij ons onderscheiden door onze medewerkers. Zij hebben allemaal een groot verantwoordelijkheidsgevoel, zijn bereid om een stap harder te zetten wanneer het nodig is en doen alles om onze klanten goed te bedienen.

Menu